maandag 7 december 2015

1e inzending van onze gastdesigner van de maand december

Hallo allemaal,

Deze maand is Nicolette onze gastdesigner van de maand en zij schreef:

Hallo allemaal,
 
Deze maand heb ik de eer om gastdesigner te zijn. 
Ik ben Nicolette, 47 jaar, en maak al zeker 15 jaar kaarten.
Ik probeer om 1 keer in de week samen met mijn zus te gaan hobby'en.
Het is heel leuk om dezelfde hobby te hebben.
Het creatieve zit in de familie, want mijn moeder is erg handig met patchwork.


Ik heb als eerste inzending een kerstkaart gemaakt. Ik heb er nog een aantal nodig 
en ik vind ze ook gewoon leuk om te maken.
Het plaatje en het papier is van Leanecreatief.

Groetjes Nicolette


Dankjewel Nicolette voor deze leuke bijdrage. Zelf vind ik de kleurencombinatie erg mooi gekozen. 
 
groetjes,
 
Maaike 

1 opmerking: